Před pár sny nám byla odhalena tabulka rozlišení a FPS pro Metal Gear Solid: Master Colletction a vypadá to, že konzole od Nintenda utrží zase optimalizační facku.
Ona se vyvýjí, akorát pozpátku
Podle prvních ukázek hry Metal Gear Solid: Master Collection měla verze pro Switch běžet na pouhých 30 FPS, což je zejména u Metal Gear Solid 2 výrazné zhoršení. Nyní společnost Konami jednoznačně potvrdila, že verze MGS2 a 3 v rámci Master Collection jsou omezeny na 30 FPS.
Fanoušci Metal Gearu si za ta léta zvykli hrát MGS2 a 3 v 60 FPS. MGS2 běží na 60 FPS od svého původního vydání na PS2 v roce 2001. MGS3 se rozhodl pro detailnější vizuální zpracování a omezení na 30 FPS na konzoli, ale remaster HD Collection pro PS3 a Xbox 360, sám již více než deset let starý, rozšířil snímkovou frekvenci na 60 FPS. Tyto remastery HD Collection slouží jako základ pro nové verze Master Collection. V nové tabulce zveřejněné na oficiálních stránkách kolekce společnost Konami potvrzuje, že verze MGS2 a 3 pro Switch poběží pouze při 30 FPS. Na všech ostatních platformách poběží tyto hry při 60 FPS.
Ačkoliv nikdo nepředpokládá, že Nintendo Switch by vládnul takovým výkonem jako PS5, tak minimálně by mohl být silnější něž PS2 která je o 17 let starší, nemyslíte? Tako zpráva sice už byla oznámena déle, ale většina fanoušků včetně nás si myslela, že to třeba bude nějaká chyba nebo nedorozumění… a teď to tu máme černé na bílém. Budete hrát novou kolekci her MGS na Switchi, nebo dáte radši přednost silnější konzoli nebo PC?