Změna v Death Stranding 2: On the Beach

Avatar

Během vývoje provedl Hideo Kojima některé změny v death Stranding 2: On the Beach, protože hra byla během testování příjímána až příliš dobře a nebyla dostatečně kontroverzní, uvedl její spoluautor hudby.

Ve velkém rozhovoru pro Rolling Stone francouzský skladatel Woodkid hovořil o spolupráci s Kojimou na hře, o výzvách spojených s tvorbou hudby, která se dynamicky mění v reálném čase, a o obtížnosti skládání elektronického mixu hudebních žánrů pro soundtrack. Na závěr rozhovoru, když byl dotázán na zásadní lekci, kterou si ze spolupráce odnesl, Woodkid zmínil, že Kojima jednoho dne potvrdil svůj záměr upravit hru, protože byla v testech přijímáná až příliš pozitivně.

Tyto změny, které údajně zahrnují úpravy scénáře a způsob, jakým se odehrávají některé klíčové události, měli za cíl učinit hru více polarizující, vyvolat silnější emoce a zajistit, že si ji hráči nakonec zamilují i po počátečním odmítnutí.

„Takto se něco stává skutečně milovaným,“ měl podle Woodkida řící Kojima.

Uvidíme jaký bude druhý díl téhle hry, která vychází již přístí týden 26.6. 2025 na konzole Playstation 5.

X