Counter Strike 2 už letos v létě

Zitik

Nemožné se stává skutečností. Toto tvrzení platí ve světě her už celé roky a opět se nám to potvrzuje. Společnost Valve konečně potvrdila vydání dalšího pokračování úspěšné akční série Counter Strike. 

Titul nese obyčejný název Counter Strike 2 a dočkáme se ho letošní rok během letních měsíců. Společnost nám také odhalila tři videa, která znázorňují co vlastně můžeme od CS 2 očekávat. Podíváme se na fungování kouřových granátů, upgrade map a další věci. 

Vylepšení smoke grenades......no sláva

Jako první si pustíme video, kde se podíváme na přepracovanou mechaniku kouřových granátů. Ty jsou nově navržené tak, aby kopírovaly terén a vyplňovaly mezery. Vypadá to mnohem realističtěji a hlavně to je i pěkné na pohled. Další věcí je, že při střelbě skrz se kouř na chvilku rozptýlí a střelec bude vidět. Oproti předchozímu titulu CS: GO je to obrovské zlepšení.

Source Engine 2 a jeho plné využití

Největší změnou projde určitě grafické zpracování. Díky využití nového enginu se mapy stanou něčím co prostě musí přitáhnout nové hráče a zkušení hráči z toho budou mít vlhké sny. Některé mapy dostanou pouze nové osvětlení a vykreslení detailů, ale jiné jsou přepracovány kompletně od základů. 

Tickrate je minulostí?

Poslední velkou změnou je změna ve funkci Tickrate. Dost často bylo vyčítáno, že servery Valve využívají pouze 64tickové servery, kdežto profesionální servery používají nejméně 128tickové servery. Tickrate je vlastně počet aktualizací za vteřinu, takže čím více ticků, tím lépe fungují například granáty nebo střelba. 

Tady nás zřejmě nic takového nečeká, protože systém zaznamená přesný okamžik výstřelu nebo vykouknutí zpoza rohu a propočítá přesný čas mezi ticky. 

Valve se také pustilo do změny uživatelského rozhraní. Na hru to nemá nějak extra velký vliv, ale dostaneme o něco modernější a jednodušší vzhled. Jak to nakonec hráči přijmou v reálu? To se dozvíme snad brzy.

Co říkáte na přepracovaný systém a jak moc se těšíte na vydání? 

X