Armored Core 6 s mechanikou ze Sekira

I když From Software neustále fanouškům připomíná, že nová hra s mechy Armored Core 6 nebude mít se soulslike žánrem nic společného, tak hráči přesto hledají sebemenší náznaky opaku.

Mechiro nebo Sekirobo?

Jak je podrobně popsáno v nedávném příspěvku na PlayStation Blogu, pokud v  Armored Core obdržíš příliš mnoho zásahů během krátké doby, jeho systém kontroly postoje se přetíží, čímž se stane na krátkou dobu zranitelným. Jak nepřetržité zásahy, tak velké, silné údery způsobí stagger poškození, což vás povzbudí k tomu, abyste na protivníka vyvíjeli tlak. Tato mechanika je velmi podobná té ze Sekiro: Shadows dies Twice.

@Steam

Zvětšení tohoto stagger baru bude záviset i na různých faktorech jako jsou zbraně, ale i vzdálenost, ze které nepřítele zasáhnete. Tato podobnost se Sekiro dává smysl, protože hlavní designér této ninja akce Masaru Yamamura se podílí na režii právě Armored Core 6. Od poslední hry Armored Core uplynulo deset let a od té doby si společnost FromSoftware vybudovala zcela novou fanouškovskou základnu, která ji zná prakticky výhradně jako „studio Soulsborne“

X