Battlefield 6 nepřichází s podporou technologie ray-tracingu, jelikož vývojáři radši upřednostnili výkon před grafickou stránkou hry. Vzhledem k tomu, že se tato technologie stala převládající v AAA hrách, rozhodnutí Battlefieldu 6 ji zcela vynechat, překvapilo některé hráče, kteří vyzkoušeli otevřenou betaverzi hry, která skončila přibližně v polovině srpna.
Kompromis mezi výkonem a vizuální stránkou je něco, co moderním herním studiím není cizí. Vývojáři musí běžně činit důležitá rozhodnutí o takových kompromisech, např. zda začlenit ray-tracing či nikoli, aby lépe posloužila cílovému hráčskému zážitku.
Christian Buhl, technický ředitel studia Ripple Effect (součást Battlefield Studios), v rozhovoru pro ComicBook prozradil, že absence ray-tracingu v Battlefield 6 má co do činění s tím, že se vývojáři chtějí „soustředit na výkon“. Potvrdil, že vojenská střílečka od EA nebude mít tuto vizuální funkci při uvedení na trh a nedostane ji ani v blízké budoucnosti. Buhl dále uvedl, že jako důvod tohoto kroku je zajistit, aby hra byla co nejvíce optimalizovaná pro výchozí nastavení a výchozí uživatele.
Po rekordní betě Battlefieldu 6 byl humbuk kolem téhle hry pozoruhodně vysoký. Dosavadní dojmy vedly k tomu, že fanoušci ručili za to, že nový Battlefield dá letos pořádně zabrat svému dlouholetému rivalovi Call of Duty. Uvidíme jak si hra při svém uvedení 10. října povede. Její rival tedy Call of Duty: BlackOps 7 vychází o měsíc později, a to 14. listopadu.