Připravovaný DOOM: The Dark Ages nabídne nejen středověké kulisy, ale také otevřený konec, který umožní další rozšíření tohoto brutálního vesmíru. Režisér Hugo Martin potvrdil, že příběh nebude uzavřen tradičním uvězněním DOOM Slayera do sarkofágu, jak by fanoušci mohli očekávat na základě rebootu z roku 2016.
Naopak, vývojáři z id Software záměrně ponechávají prostor pro další příběhové možnosti, které by mohly být prozkoumány v budoucích DLC nebo dokonce v pokračování.
Plánovaná DLC rozšíření
Podle dostupných informací se očekává minimálně několik příběhových DLC, která by měla:
✔ Prohloubit lore a nabídnout další pohled na Slayerovu minulost.
✔ Představit nové nepřátele a zbraně, specifické pro středověké zasazení.
✔ Rozšířit svět hry o další lokace mimo hlavní příběhovou linii.
Hráči tak mohou očekávat, že DOOM: The Dark Ages nebude jen jednorázovým prequelem, ale základem pro dlouhodobější vývoj této časové linky v sérii DOOM. Pokud si hra povede dobře, není vyloučeno, že by se tento styl stal trvalou součástí budoucích her DOOM.
Hra vychází 13. května 2025 na Xbox Series X/S, PlayStation 5 a PC. Všechno co jsme se dozvěděli od vývojářů si přečtěte: ZDE.
Předobjednat si ji můžete už teď třeba na steamu.
