EA našlo zalíbení v reklamách

Electronic Arts zvažuje větší implementaci reklam ve svých AAA titulech, uvedl CEO studia Andrew Wilson během nedávné konference o výsledcích firmy.
S širokou knihovnou her se EA vypracovala na jednoho z největších nezávislých vývojářů v herním průmyslu nabízejícího vše od Battlefieldu a Need for Speed po sportovní hry.
Studio přispělo k vydání některých z nejpopulárnějších herních franšíz jako jsou The Sims,  Apex Legends a další.
Nyní se údajně EA zabývá myšlenkou agresivnějších reklam ve svých hrách.

EA a jeho dceřiné společnosti v minulosti experimentovaly s reklamou, která často vyvolávala kontroverze mezi fanoušky.
Letošní aktualizace The Sims 4 obsahovala agresivní reklamní prvky přidáním tlačítka obchodu do uživatelského rozhraní hry, které hráče povzbuzovalo k nákupu nejnovějších DLC.
EA také obdržela kritiku od fanoušků za své reklamní praktiky, které zahrnují silnou reklamu ve svých sportovních hrách a dokonce retroaktivní umísťování reklam do her jako UFC 4.
Navzdory tomu nové prohlášení od Andrewa Wilsona naznačuje, že společnost se chystá ještě více prosazovat reklamu ve svých hrách.

Jak informoval The Verge, během nedávné konference o výsledcích společnosti EA CEO Andrew Wilson hovořil o postoji společnosti k reklamě ve hrách.
Podle Wilsona vývojáři zvažují „více dynamického vkládání reklam“ do AAA her od EA, přičemž odhalil, že společnost pracuje na novém systému.
Wilson uvedl, že EA hledá „promyšlené implementace“ reklam ve svých nových hrách. To naznačuje, že práce na nové reklamní politice jsou stále v počáteční fázi.
Nicméně CEO vyjádřil velké nadšení z potenciálu reklamy mimo hry.

Agresivnější reklamní politika ze strany EA by pravděpodobně vyvolala významné kontroverze mezi fanoušky, protože reklamy ve hrách za plnou cenu jsou citlivým tématem.
Výskyt mladších hráčů vedl několik her k úpravě svých strategií, jako například Roblox, který loni zablokoval veškerou reklamu pro uživatele mladší třinácti let.
Nárůst mobilního hraní rovněž znamenal větší výskyt reklam, přičemž mnoho her integruje reklamy a někdy láká hráče mikrotransakcemi k odstranění reklam.

Jaký je váš názor? Akceptujete reklamy ve hrách za plnou cenu?

X