Nightreign odstartoval raketově – během prvního dne si ho pořídily 2 miliony hráčů, za 5 dní má na kontě 3,5 milionu prodaných kopií, ale recenze na Steamu byly v první vlně „smíšené“. Důvodem byla především extrémní náročnost pro sólo hráče, absence režimu pro dva hráče a některé archaicky působící designové prvky. Hra byla koncipována primárně jako kooperativní zážitek pro tři hráče, a kdo chtěl hrát jen ve dvou, byl nucen spoléhat se na náhodného třetího spoluhráče.
Situaci částečně zlepšila aktualizace, která vylepšila hratelnost pro sólo hráče. Hodnocení na Steamu se díky tomu posunulo na „většinově kladné“ a celková atmosféra kolem Nightreign se uklidnila.
Duo Expedice jsou na cestě
Dobrou zprávou pro hráče, kteří dávají přednost kooperaci ve dvou, je oznámení vývojářů, že režim pro dvojice bude dodán dodatečně. FromSoftware uvedlo, že Duo Expedice se chystají v některé z budoucích aktualizací. V červnu již mají začít přibývat vylepšené souboje s Nightlord bossy a obsah se bude rozšiřovat postupně.
Tento krok přichází po zpětné vazbě komunity, která postrádala flexibilitu v multiplayerových možnostech. Podle vývojáře Junya Ishizakiho šlo o „přehlédnutí“ během vývoje:
„Jednoduše jsme možnost dvou hráčů při vývoji přehlédli. Zaměřili jsme se na tříčlennou kooperaci, která tvoří základ Nightreignu.“ – IGN interview
Poděkování hráčům a příslib další podpory
Producent Yasuhiro Kitao na sociálních sítích poděkoval fanouškům, kteří dali hře šanci i přes její odlišnosti:
„Nightreign má svérázné prvky a odlišuje se od našich předchozích titulů. Přesto jste do tohoto světa odvážně vstoupili, a za to jsme vám velmi vděční.“ – IGN interview
Podle něj Nightreign navazuje na tradici her jako Demon’s Souls a Sekiro, které byly zprvu matoucí, ale nakonec nabídly silný zážitek.
Kromě duo režimu a vylepšených soubojů s bossy chystá studio také DLC, které vyjde ještě letos.