Připravovaná hra od Ninja Theory byla vytvořena exkluzivně pro Xbox a PC v Unreal Engine 5 a má využít plný potenciál enginu.
Nicméně nádherný vizuál si vybral svou daň v podobě nižší snímkové frekvence. Hra poběží pouze při 30 snímcích za sekundu s dynamickým rozlišením na konzolích Xbox a nebude možné měnit grafický režim. PC verze samozřejmě nastavení lepší plynulosti bude umožňovat.
Vývojáři obhajují svoje rozhodnutí tím, že chtějí nabídnout filmový zážitek a vybrané redakce, které měly možnost si zahrát hodinovou ukázku. Tvrdí, že menší snímková frekvence není problém ve spojení s pomalým gameplayem.
Není jasné, zda za tímto rozhodnutím stojí nutnost vydání na méně výkonnou Xbox Series S.
Přesto Polygon popsal Hellblade 2 jako „technickou vitrínu“ díky využití technologie Unreal Engine 5 Metahuman a také pochválil detailní motion capture animaci pro prezentaci i souboje. Tým Ninja Theory navštívil Island, aby zmapoval autentickou krajinu a postavil rekvizity a kostýmy, které byly naskenovány na hyperrealistické textury.
Senua’s Saga: Hellblade 2 má nabídnout silný, lineární, filmový zážitek s herní dobou okolo 8 hodin.
Datum vydání bylo oznámeno v lednu během nejnovějšího Xbox Developer Direct společnosti Microsoft.
Hra dorazí 21. května pouze v digitální verzi pro Xbox Series X/S a PC s cenovkou 50€ (1264 kč) a bude k dispozici i pro Game Pass v den vydání.