Podle serveru IGN analytik Simon Carless odhaduje, že prodeje Concordu dosahují přibližně 10 000 kusů na Steamu a zhruba 15 000 kusů na PlayStationu.
I když nemůžeme sledovat aktuální počty hráčů na PlayStationu, v době psaní článku je na Steamu online jen 75 hráčů. Nejvyšší počet současně hrajících hráčů za posledních 24 hodin byl 125. Při spuštění hru hrálo jen 660 lidí a maximální počet souběžně hrajících hráčů je zatím pouze 697.
„Concord se umístil na 147. místě mezi denními aktivními hráči na PS5 v USA mezi všemi tituly, přičemž méně než 0,2 % pondělních aktivních hráčů na PS5 hrálo tuto hru,“ dodává analytik společnosti Circana, Mat Piscatella.
Většina analytiků oslovených IGN naznačuje, že špatné výsledky Concordu jsou důsledkem „slabého marketingu, vysoké ceny a především nedostatečné odlišnosti v přesyceném žánru“.
„Úzce propojená skupina hráčů by mohla být ochotna dát nové hře šanci zdarma, ale zaplatit 40 dolarů je v dnešním makroekonomickém klimatu velká výzva,“ řekl analytik z Midia Research, Rhys Elliott.
„Spuštění Concordu jako prémiové hry omezilo počet jejích hráčů a akvizici uživatelů. Čím více lidí hru hraje, tím atraktivnější je. Sociální sítě jsou klíčové pro vybudování zdravého, angažovaného ekosystému.“
Eurogamer ve své recenzi okomentoval Concord následovně: „Concord měl být spuštěn jako free-to-play – nebo alespoň jako součást předplatného PlayStation Plus – aby měl šanci v tomto přeplněném žánru. Samozřejmě, ještě není pozdě to udělat, ale škoda už možná byla napáchána. První dojmy jsou důležité.“
A co si myslíte o hře Vy? Má smysl, aby Sony hru udržela naživu a pokusila se o její oživení změnou monetizace? Existuje nemalé procento lidí, kteří hru odsuzují kvůli jejímu woke obsahu. Na druhou stranu, podle recenzí od novinářů i hráčů, kteří hru koupili, by hra nebyla o nic lepší ani bez přítomnosti woke agendy.