Korejský Nier? Pro tým vývojářů Stellar Blade to je pocta!

Režisér chystaného akčního RPG Stellar Blade říká, že je pro něj „velkou ctí“, že se hře říká „korejský Nier“, což je častý pocit v diskuzích diváků o hře. On sám je totiž velkým fanouškem Yoko Tara, samotného autora hry Nier.

Korejská automata?

V rozhovoru pro server GamesRadar+ ředitel hry Hyung-Tae Kim osvětlil vlivy a inspirace pro hru Stellar Blade, konkrétně sérii Nier. Říká, že ho toto srovnání baví, i když se k hratelnosti Stellar Blade nehodí úplně přesně.

„Nier byl velmi důležitý pro inspiraci při vývoji našich her,“ říká. „Je to úžasný titul, kterým jsme se inspirovali, a sám jsem velkým fanouškem režiséra Yoko Tara a jeho scénáře.“ Přesto je důležité, abyste do Stellar Blade nešli s tím, že půjde o dvojníka hry Nier. „Pokud si Stellar Blade skutečně zahrajete, zjistíte, že hratelnost není příliš podobná. Jsou dost odlišné,“ dodává vývojář.

@gamesradar

„Vzdáváme hold hrám, které jsme hráli, ale když si je skutečně zahrajete, uvidíte několik rozdílů,“ pokračuje Kim. „Ale to, že se nám říká korejský Nier a že nás takový titul ovlivnil, je velká čest.

Není to poprvé, co se šéf Shift Up zmiňuje o dalších hrách, které inspirovaly chystanou PS5 exkluzivitu. Začátkem tohoto týdne prozradil, že nejnovější hru studia formovaly také hry jako Sekiro: Shadows Die Twice a Bayonetta, stejně jako postapokalyptická manga série Battle Angel Alita a sci-fi z 80. let Blade Runner. Když byl dotázán na přínos Bayonetty a Sekira, opět zdůraznil, že „si nemyslí, že by si byly nutně velmi podobné“, ale spíše, že „vzali silné části těchto dvou her a tak nějak je spojili dohromady a implementovali do Stellar Blade.“

Pokud se vám hra zamlouvá, možná byste se chtěli i porozhlédnout po nějakém obsahu navíc. S tím vám může zase pomoci tento článek.

X