Le Mans Ultimate představuje svůj finální pack ze sezony 2024. Už 10. června se do hry dostanou poslední auta kategorie GT3, jedna nová trať, dlouho očekávaná mechanika výměny jezdců, týmový management a také, velmi žádané custom liveries pro auta.
Lamborghini Huracán a Lexus RC F LMGT3
Kategorie LMGT3 se konečná dočká svého plného gridu. Do hry se dostanou Lamborghini Huracán LMGT3 Evo2 a taky Lexus RC F LMGT3. Nové auta doplní trať v Qataru – Lusail International Circuit. Tím se nám uzavírá kompletace oficiálního kalendáře ze sezony 2024. To vše v rámci vašeho Season Passu, pokud jste si jej už zakoupili.
Driver swaps a custom liveries představeny
Tento update bude ale hráče zajímat z jiných důvodů. A to především protože se do hry dostávají oficiální driver swapy. Co to znamená? V zásadě, během online závodění, bude možné živě zajet do boxů, a vystřídat se za volantem auta s vaším kolegou. Tímto přídavkem se tvůrcům otevírají ty pravé možnosti uspořádat opravdové endurance závodění. A není k tomu lepší příležitost než během oficiálního závodů 24 hodin Le Mans, který se uskuteční už v červnu.
A když už můžeme oficiálně závodit společně s kamarády, bude moc fajn polepit si auta vlastním designem. I tato možnost se nyní do hry dostává. Skvělý krok směrem ke komunitě a privátně pořádaným závodům.
Qatar se dostává do hry
A přestože se může zdát, že už je toho dost, Studio 397 nepřestává. S posledním updatem se do hry dostane dlouho očekávaný Qatar. Trať Lusail, která zahajuje oficiální kalendář WEC se pomalu ale jistě dostává do povědomí automobilových fanoušků, a osobně se nemohu dočkat, až ji vyzkouším. Neuvěřitelně rychlá, zároveň technicky náročná trať je něco, kde bude radost prohnat nové vozy GT3.
Dále bylo v tomto update oznámeno přepracování modelu pneumatik u kategorie LMGT3. Většina hráčů si stěžovala, že právě tato kategorie neposkytuje dostatečný grip, a auta mají tendenci klouzat víc, než by bylo obvyklé. Změn se dočkají také starty závodů. Nyní budou startovat kategorie aut, tak jak mají, nebudou tak hrozit kolize na startu s autem, které kolem vás nemá co dělat. Jako poslední zásadní krok je úprava funkčnosti spojky na šetření paliva. Tento „problém“ byl ve hře od vydání, a zdá se, že nyní bude třeba skutečně aplikovat mechaniku lift and coast, abyste palivo šetřili. Doteď bylo mnohem efektivnější vymáčknout spojku, a následně brzdit. To by se mělo změnit.