Nightingale po smíšených recenzích představil offline režim

Raven

Nightingale, debutová hra studia Inflexion Games, které vede bývalý šéf Bioware Aaryn Flynn, vyšla 20. února v předběžném přístupu, a přestože si mnoho hráčů užívá stavění, crafting a bojování ve fantasy světě viktoriánské éry, hodnocení hry na Steamu jsou „smíšená“.

Not great, not terrible

Jedním z hlavních důvodů je to, že ačkoli lze hru hrát sólo, stále vyžaduje online připojení. „Zatím je to fantastická a zábavná hra, nicméně hraji pro jednoho hráče a často dostávám ‚chybu sítě‘ kvůli tomu, že musím být VŠUDE online,“ říká jeden z recenzentů. Další píše: „Zatím se mi tato hra opravdu hodně líbí. Být neustále online, i když hrajete sólo, je absolutní nesmysl. Neexistuje žádný důvod, proč by hra jako tato musela být neustále online.“

@steam

V příspěvku na stránce Nightingale ve službě Steam, vývojáři uvedli důvody, proč je hra Nightingale při svém prvním vydání pouze online a uznali, že to „může být pro fanoušky frustrující“.

„Naší vizí pro hru od počátku bylo vytvořit propojenou řadu říší s myšlenkou umožnit kooperativní průzkum – vesmír větší než jeden realm nebo server,“ vysvětlují. „To znamenalo, že jsme se na začátku vývoje rozhodovali mezi podporou kooperace od prvního dne, nebo zaměřením vývoje na offline režim.

„Kooperativní hraní spojené s přítomností členů party ve více realmech bylo technicky náročnějším problémem, a proto jsme se rozhodli jej řešit jako první,“ pokračuje. „Když se na toto rozhodnutí díváme zpětně, špatně jsme odhadli, co někteří z vás od svého zážitku očekávali.“

Společnost Inflection neuvedla žádný časový rámec, kdy můžeme očekávat, že do hry Nightingale bude přidán offline režim, a vzhledem k tomu, že hra klade důraz na zážitek ze sdíleného světa, jeho implementace pravděpodobně nebude malým úkolem. Přesto je to nyní pro tým zjevně nejvyšší priorita, což naznačuje, že se jí dočkáme spíše dříve než později.

X