Overwatch ruší PvE část hry

Se studiem Blizzard to v posledních letech nebylo zrovna jednoduché. Jak jejich hry, tak studio samotné, utrpěly mnoho ran a z nějakého důvodu, Blizzardu se nedaří zastavit v sérii zklamání svých fanoušků. Nepopulární vyjádření a reakce na politickou situaci v Hongkongu, katastrofální oznámení hry Diablo Immortal které následovalo samotné vydání hry, jež se navždy zapsalo do historie jako jedna z nejchamtivějších free to play her, fanoušky nepříznivě přijaté rozšíření pro World of Warcraft – Shadowlands, mírně matoucí oznámení Overwatch 2 a v neposlední řadě situace, v níž se studio ocitlo kvůli sexuálnímu obtěžování zaměstnankyň firmy.

O problémech studia by se dalo hovořit vskutku dlouho a to i díky posledním novinkám, se kterými se podělil šéf projektu Overwatch 2 Aaron Keller.
Pokud si náhodou nepamatujete důvody, s kterými Blizzard vysvětlil vydání Overwatch 2, šlo převážně o přechod na free to play model, změny v balancování postav a změna v počtu hráčů na jeden zápas – z 6v6 se zápasy změnily na 5v5. Hlavní, největší důvod pak ale byl dlouho očekávaný mód PvE neboli hráči versus počítačem řízení protivníci, vše zasazeno do rozmanitých, příběhových misí, které by rozšířily již tak bohatý a mnohými milovaný svět. K tomu všemu byl přislíbený rozsáhlý systém vylepšování hrdinů, jejich schopností a talentů.

@igdb.com

Tím podivnější pak bylo vydání Overwatch 2, ve kterém žádný PvE mód nebyl. Ne neprávem pak internet zaplavilo moře vtipů na adresu Blizzardu, poukazující na to, že jediná změna mezi Overwatch a Overwatch 2 je dvojka v názvu. Opravdu to působilo, jakoby Blizzard jen vydal velký patch pro hru a označil jej za sequel.
A to se již nejspíš nezmění, jelikož celý tento PvE mód byl zrušený. Dopátrat se přesných důvodů k takto razantnímu kroku v tuto chvíli není možné, ale producent hry Jared Neuss aspoň naznačil, co leadery studia k rozhodnutí vedlo. Pro tým zodpovědný za Overwatch 2 je důležité dodat svým fanouškům nejlepší možný zážitek v již existujícím PvP prostředí a úsilí a zdroje, které by bylo třeba vynaložit do dokončení PvE módu, nejsou pro studio akceptovatelné. Zda je toto vysvětlení akceptovatelné pro hráče, to se bude muset každý fanoušek rozhodnout sám. Již v tuto chvíli je ale jasné, že komunita tyto novinky nepřijala s nadšením.

X