Podívejte se jak budeme hrát Ghost of Yōtei

Vydání druhého dílu Ghost of Yōtei se nezadržitelně blíží. Vedle dechberoucí grafiky bude opět hrát hlavní roli hratelnost. Během State of Play jsme od PlayStationu dostali možnost podívat se podrobněji, jak se nový díl Ghost of Yōtei bude hrát. 

Ghost of Yōtei vylepšuje to co Tsushima dělala perfektně

Mechaniky, které jsme všichni milovali už v Ghost of Tsushima, nyní dostávají ještě další vylepšení. Ghost of Yōtei má být ten největší open world, jaký kdy studio Sucker Punch vytvořilo. 

Hra vás nebude svazovat, a nutit vám kam máte zrovna jít. Bude jen na vás, jestli pojedete čistě hlavní linku, nebo prozkoumáte každé jedno zákoutí Japonska. V tom nám nově bude dopomáhat systém stop. Každá nová stopa povede na jiné místo. Zároveň tyhle stopy budou sloužit jako odkrytí nových lokací na herní mapě.

@PlayStationBlog

Combat systém dostal také úpravy. Nově můžete přepínat mezi zbraněmi plynule během souboje. Nově můžete během boje o svou zbraň dokonce přijít. Všechna vylepšení mají za úkol napodobit ty největší samurajské filmy. A to za mě je opravdu skvělé rozhodnutí. Inu posuďte sami na videu níže. 

Ghost of Yōtei vychází 2. 10. 2025 pro PlayStation 5. 

X