Pokračování Cyberpunku 2077 cílí na tvorbu nejrealističtějších NPC všech dob

Napraví sequel jeden z největších neduhů prvního dílu?

O tom, že CD Projekt RED připravuje mimo jiné i pokračování sci-fi titulu Cyberpunk 2077 už nějaký ten čas víme. A nejen, že jistě dostaneme opět skvělý příběh, nádherný audiovizuál a skvělou atmosféru, ale zřejmě se také můžeme připravit na živoucí svět, jaký zde ještě nebyl.

cyberpunk 2077
store.steampowered.com

Stejně jako před produkcí každého velkého projektu, i nyní vývojáři hledají spoustu kolegů do týmu, který nás zavede do virtuálního světa kyberpunku. Jedna z nabízených pozic je velice zajímavá.

Pohledávaný senior gameplay animator se má totiž  věnovat především tvorbě autentickému chování davů, tedy zřejmě tomu, aby každé NPC ve hře mělo tak dokonalou umělou inteligenci a reakce na vaše počínaní, díky kterému bude hráč vtažen do světa a jeho dění jako nikdy dříve.

cyberpunk 2077
store.steampowered.com

Právě zmiňované davové scény, umělá inteligence postav kolem vás a jejich reakce na vás, byla jedna z největších bolístek prvního Cyberpunku. Ten při svém vydání v roce 2020 trpěl mnoha technickými neduhy, pro některé hráče naprosto nepřekonatelnými. Většina jich polští vývojáři dávno napravili, nicméně ne příliš autenticky živý svět stále trošku vytrhává z imerze.

store.steampowered.com

CD Projekt RED patří mezi nejnadanější vývojáře současnosti, můžeme tedy jejich talentu věřit. Než k tomu dojde, mají tvůrci stejně plné ruce práce s dalším Zaklínačem, takže sequel Cyberpunku zřejmě ještě chvíli bude ve fázi plánování. A jak to pro vývojáře bude náročné po vydání Grand Theft Auta VI? Přeci jen Rockstar Games jsou ve vytváření městských akcí a živoucího světa (včetně chování NPC) nepřekonatelnými mistry. Další GTA jistě nastaví mnoho latěk pořádně vysoko. Snad si CD Projekt při jejich přeskakování nezlomí vaz.

X