Potvrzeno: Metal Gear Solid 2 pojede hůře na Switch než na původním PS2

Před pár sny nám byla odhalena tabulka rozlišení a FPS pro Metal Gear Solid: Master Colletction a vypadá to, že konzole od Nintenda utrží zase optimalizační facku. 

Ona se vyvýjí, akorát pozpátku

Podle prvních ukázek hry Metal Gear Solid: Master Collection měla verze pro Switch běžet na pouhých 30 FPS, což je zejména u Metal Gear Solid 2 výrazné zhoršení. Nyní společnost Konami jednoznačně potvrdila, že verze MGS2 a 3 v rámci Master Collection jsou omezeny na 30 FPS.

Fanoušci Metal Gearu si za ta léta zvykli hrát MGS2 a 3 v 60 FPS. MGS2 běží na 60 FPS od svého původního vydání na PS2 v roce 2001. MGS3 se rozhodl pro detailnější vizuální zpracování a omezení na 30 FPS na konzoli, ale remaster HD Collection pro PS3 a Xbox 360, sám již více než deset let starý, rozšířil snímkovou frekvenci na 60 FPS. Tyto remastery HD Collection slouží jako základ pro nové verze Master Collection. V nové tabulce zveřejněné na oficiálních stránkách kolekce společnost Konami potvrzuje, že verze MGS2 a 3 pro Switch poběží pouze při 30 FPS. Na všech ostatních platformách poběží tyto hry při 60 FPS. 

@Konami

Ačkoliv nikdo nepředpokládá, že Nintendo Switch by vládnul takovým výkonem jako PS5, tak minimálně by mohl být silnější něž PS2 která je o 17 let starší, nemyslíte? Tako zpráva sice už byla oznámena déle, ale většina fanoušků včetně nás si myslela, že to třeba bude nějaká chyba nebo nedorozumění… a teď to tu máme černé na bílém. Budete hrát novou kolekci her MGS na Switchi, nebo dáte radši přednost silnější konzoli nebo PC?

X