Rozhovor s 7K Czech Studio

Je nám cťou že sme mohli spolupracovať a zviditeľniť talentovaných ľudí z moderskej komunity. Po úspešnom vydaní prvej časti Mafia: Rise and Fall nás napadlo, že by sme Vám mohli ešte viac priblížiť prácu a fungovanie 7K Czech Studio na hernej scéne.

Môžete nám povedať niečo o sebe? Čomu sa venujete?
  • Jsme úplně normální banda lidí, které spojuje právě česká, dnes již legendární hra Mafia: The city of Lost Heaven. Tým poslední generace modérů této hry.
Ako vznikol názov 7K Czech Studio? Premýšľali ste aj nad inými názvami kým ste sa rozhodli?
  • Název vznikl dlouho předtím, než se tým dal dokupy a začalo se pracovat na modifikacích. Jak jstě moho lidí napadlo, název je odkaz na tvůrce – 2K Czech. Dvojku jsme vyměnili za sedmičku, protože prý přináší stěstí a „Studio“, protože jsme se původně měli zabývat grafikou.
Uz v minulosti ste boli dosť aktívny, napríklad 7K Recenzie alebo 7K Play, aký bol zámer týchto projektov? Prípadne nám môžete priblížiť nejaké inside info zo zákulisia grafického oddelenia? Na čom sa v tej dobe pracovalo?
  • Po začátku tvoření modifikací pro mafii, jsme se rozdělili do tří skupin – 7K Recenze, 7K Play a 7K Studio. Skupina 7K Recenze, jak už název napovídá, měla recenzovat počítačové hry, 7K Play vytvářením modifikací a 7K Studio grafikou. Jelikož na recenze prostě nebyl čas, tak nám nezbylo nic jiného než to nechat plavat. O grafiku taky zájem nebyl a tak se, po odchodu našich grafiček, oddělení zrušilo.
Urcite ste mali veľa nápadov na modifikácie, boli projekty ktoré nedopadli? Prípadne aké? V skratke.
  • Neuskutečněné projekty tu určitě byli. Víceméně nějaké Re-texture packy. Pak tu je „Šafrys Pack“ který nebyl nikdy dodělán a jeho vývoj byl ukončen.
Jeden z vyvíjaných modov je aj Mafia Camel City, v akej fáze sa mód nachádza?
  • Modifikace Camel city bude nakonec využitá pro jednu z příběhových misí R&F druhé části. Město bude ještě doplněno, aby se dalo použít pro příběh a tím jeho vývoj pro hru MAFIA končí. Ovšem potenciál města nebude zapomenut a byl by využit pro úplně jiný projekt.
Inspirovali ste sa napríklad módom Centrell City od niekdajšieho modera s menom Esaul?
  • Inspirace z jiných modifikací tu určitě byla. Spíš ale z hlediska funkčnosti různých věcí, herních mechanik a průběhu příbehu.
Rise and Fall by sa dal zatiaľ označiť ako váš najväčší projekt, ste zatiaľ spokojný s úspechom prvej kapitoly?
  • S výsledkem jsme celkem spokojeni, až na několik drobných chyb na kterých pilně pracujeme a pár prvků, které mohli být už součástí první části.
Ako prišiel ten nápad alebo inšpirácia vytvoriť príbeh Dona Pepponeho?
  • Původně mělo jít o krátkou opravdu malou modifikaci se Salierim, Morellem a Pepponem o délce 7 kapitol. Když jsme později spojili všechny naše síly, přicházeli nápady a už se to jen rozšiřovalo.
Urcite ste narazili na veľa fanúšikovských fikcii a príbehov okolo Pepponeho, je nejaký premietnutý aj v móde alebo ste celý príbeh vymysleli sami?

Celý příběh Rise And Fall je vymyšlen z hlavy našeho scenáristy + několik dalších a nebyl žádnými ostatními módy inspirován. Jediné, čeho se držíme jsou věci přímo řečené v originální Mafii a Definitivní edici. Samozřejmě to nese nějaký určitý limit, který nám občas překazí určité nápady ale rozhodli jsme se, že rozšíříme příběh o celý jeden rok – tzn. 1923

Uz v pôvodom príbehu Tommyho Angela sa dozvedáme o spolupráci Morella a Salieriho, prečo ste sa rozhodli pre Ennia ako hlavnú postavu?
  • Původně jsme chtěli vytvořit dvě příběhové linky, které by se navzájem doplňovali. Hráč měl hrát za pěšáka, na kterém stálo rozhodnutí jestli bude pod Salierim nebo Morellem. Tuto možnost jsme vyškrtli z důvodu velké časové náročnosti. Po zvážení jsme se rozhodli pro Ennia abychom ukázali jeho začátky a přeci se s ním v originálním příběhu setkáme častěji.
Planujete v budúcnosti rozšíriť príbeh aj o iné postavy? Prípadne sa pozrieť bližšie na Morella už vo vojne so Salierim?
  • Postav v druhé části bude více než dost – dabérů prozatím taky. Co se Salierho a Morella týče – bude ukázán ten osudný okamžik a nějaké vypořádání se situací.
Pribeh Rise and Fall bude mať aj druhú kapitolu, je stále iba na papieri ako scenár alebo už aktívne na nej pracujete?
  • Momentálně se pracuje na opravném updatu pro první part. Pár misí je z druhé části v ranném vývoji. Scénář pro druhou část je napsaný za 75%, ale už dnes víme jakým směrem se chceme příběh vést, ale jak už víme z první části – je dost možné že se v průběhu vývoje mise něajak uprvní kvůli možnostem Mafie.
Je možno skoro sa pýtať, ale máte nejaku vyhliadku kedy by ste zhruba chceli kapitolu 2 vydať?
  • Nemáme tušení. Cestu nám bude určitě komplikovat nejen Mafie, ale i náš čas, kterého v dnešní hektické době není moc. Budeme se snažit o těchto věcech informovat komunitu na sociálních sítích.
Co bude nasledovať po Rise and Fall? Máte nejaké nápady alebo sa budete venovať nejakým updatom, či už Camel City alebo Rise and Fall?
  • Nějaké nápady tu jsou, ale prozatím se soustředíme na dokončení stávajících projektů.
Uz tu bolo spomenuté grafické oddelenie ktoré sa zrušilo, teraz pracujete ako tím pod jednou značkou, jedným oddelením, kto má akú úlohu?
  • Nemůžeme říct o co se kdo stará, protože při takovém počtu lidí se jeden člověk zapojuje do více aktivit. Níže jsou vypsaní všichni členi našeho týmu. Kdo a jak se angažuje při vývoji můžete nelézt zde ve videu:
Medzi aktívnymi projektami máte napríklad aj Vitos & Joes Adventures. Môžeme sa tešiť aj na módy do Mafie 2?
  • Modifikace Vitos & Joes Adventures je určena pro první mafii. Dělat do druhé mafie není prozatím v plánu.
Urcite si vašej práce všimli aj vývojári pôvodnej hry Mafia. Boli ste alebo ste stále v nejakom kontakte? Ohľadom príbehu či hodnotenia vašej práce? Nemajú nič proti zásahu do ich diela?
  • Nemáme žádné informace o tom, že by si nás někdo z vývojářů všiml. Kontakt jsme nevyhledávali. Nemyslíme se, že by proti tomuto zásahu měli nějaký problém, modifikací není málo a v mnoha případech drží hru při životě (Pevně věříme, že toto není případ Mafie).
Na záver posledná otázka, ktorý diel Mafie je podľa vás najzaujímavejšií? Predsa len príbeh Tommyho Angela vyvoláva nostalgiu a silnú atmosféru, ale čo hovoríte aj na zvyšné 3 časti? Ak počítame aj Remake.
  • V týmu, dalo by se říct, že co člověk to jiný názor. Všechny díly mají svojí neskutečnou atmosféru a tvůrci si dali záležet aby Vás hra vtáhla do té doby, ve které se jednotlivé díly odehrávají. Mají luxusní soundtrack, který ve Vás během hraní vyvolá zvláštní pocity a dobře napsaný příběh a dialogy. Ale pro nás je stále top ta stará, vetchá a okoralá hra z roku 2002 🙂

Týmto zakončením sa chceme zároveň poďakovať vývojárom že si našli čas na naše otázky a ich odpovede a prajeme im veľa úspechov do budúcej tvorby.

Noob Saibot sa ukazuje v plnej kráse

Po oznámení návratu Nooba Saibota nám NetherRealm predstavila prvý pohľad na túto ikonickú postavu. S blížiacim sa vydaním tohto rozšírenia rýchlo pribúdajú nové informácie o rozšírení

X