Skull and Bones je odloženo… Opět.

Vývoj některých her je jednoduše prokletý a bylo by možná jednodušší jej ukončit, spočítat ztráty a jít dál. Problém ovšem nastane ve chvíli, kdy je vývoj částečně financován z vládních grantů a fondů a studio by v případě zrušení projektu muselo peníze vracet. To je případ právě již více než deset let vznikajícího pirátského dobrodružství Skull and Bones od studia Ubisoft. Upřímně netuším, kolikrát již hra byla odložena. V listopadu loňského oznámil Ubisoft první datum vydání a to 9. březen tohoto roku. K tomu nedošlo, jelikož hra byla odložena na první měsíce příštího roku. Nyní zde máme další odložení, tentokrát na březen příštího roku. Je důležité poznamenat, že samotný měsíc nebyl specifikován. Ubisoft tato odložení oznámil s ohledem na fiskální rok 2023-24 a poslední odložení Skull and Bones směřuje na pozdní část tohoto fiskálního roku, což technicky vzato znamená „někdy mezi lednem a březnem 2024“. Vzhledem k tomu, že předchozí odložení cílilo na předchozí měsíce, je téměř jisté, že před březnem se pirátské hry nedočkáme.

Skull and Bones si v posledním roce prošlo menším beta testováním, do kterého byli pozváni převážně tvůrci z platforem Youtube a Twitch. Studio také vydalo několik gameplay videí, ale v podstatě nic, co jsme mohli vidět, hráče nepřesvědčilo, že by hra mohla nabídnout dosud neviděný next gen pirátský zážitek. Naopak, co jsme viděli, odpovídalo problematickému vývoji. Mohlo se pochopitelně jednat o starší verze hry a řada odložení snad pomůže studiu vychytat co nejvíce much. Rovněž doufám, že si tým zodpovědný za hru vezme zpětnou vazbu testerů k srdci. Přesto bych všem pirátským nadšencům doporučil držet svá očekávání na uzdě.

X