Sony brání Days Gone, jak to jen jde!

Pracovat v Sony nebo v jejich PlayStation oddělení není jednoduchá profese. Náplň vaší práce je totiž uspokojit velice kritické konzolové nadšence, kteří vám dají pocítit jakýkoliv fail, který představíte. Na druhou stranu Sony to jejich fandům moc neulehčuje. Když se rozhodli oficiálně neobnovit Days Gone pro 2 díl, vypadalo to téměř na veřejnou popravu. A jak je vidět, lidem tohle téma stále leží v žaludku.

Days Gone 2 nebude, my na prvním díle nepracovali

Určitě už jste zaznamenali aférku, která se objevila na Twitteru v podání bývalého vývojáře Johna Garvina. Jeho tweet, kde jmenoval 3 hlavní chyby Days Gone, vyvolal okamžité peklo. Jenomže, Sony nestálo v pozadí a ihned se za svůj zombie klenot postavili. Veřejně na sociálních sítích Bend Studio zvěřejnili prohlášení, že stojí za svým týmem i za celou hrou, a vyhlášení pana Garvina nereprezentují názory společnosti. Dost..korporátní viďte?

Vývoj Days Gone byl horší, než se zdálo

V den vydání na PS4 byla hra ve velmi…špatné stavu. Hromada bugů, glitchů nebo FPS dropů při jízdě na motorce, dováděly hráče k šílenství. Jenomže, jak se teď ukazuje, míra chyb měla své opodstatnění. A ne tak uspěchaný release, jako spíš náročnost samotného vývoje. Na twitteru se nyní objevily informace, že velice maličké Bend Studio, vytvořili hru v pár lidech. Jediný vývojář pracoval na všech zvucích, hudbě, zbraních a melee combatu. Jiný zase měl na starosti veškeré animace, fyziku, motorku a všechny hordy. To je na jednoho člověka opravdu neuvěřitelný nápor. Celý tweet najdete níže. Za mě osobně musím říct, že jsem si hru užil už při vydání a všem, kteří Days Gone nehráli, můžu jen doporučit!

X