Tým Dragon’s Dogma 2 se omlouvá za dlouhé čekání

Původní hře Dragon’s Dogma od vývojářského studia Capcom chvíli trvalo, než si našla své publikum, ale nakonec se v letech po vydání v roce 2012 stala kultovní. Jako první pokus Capcomu o akční RPG s otevřeným světem v sobě spojovala fantasy s meči a kouzly s věhlasem vývojářů, kteří dokázali nabídnout rychlou a epickou akci z podobných her, jako jsou Monster Hunter a Devil May Cry.

Vrátí se Gregory?

V chystaném pokračování Dragon’s Dogma 2 však chtějí vývojáři v mnoha ohledech zvýšit laťku – a to i s nápady, které by v první hře nefungovaly. 

„Opravdu jsem chtěl mít možnost udělat pokračování hned po vydání [původní hry], takže se omlouvám, že jsem nechal všechny čekat tak dlouho,“ řekl šéf projektu Hideaki Itsuno v rozhovoru pro časopis Play. „Byl jsem vděčný, že tolik fanoušků ocenilo kvalitu hry a podporovalo ji tolik let. To, že hru podporují fanoušci – jak uvnitř Capcomu, tak i mimo něj – je rozhodně něco, co pomohlo dotlačit projekt k realizaci.“ 

@capcom

„Pořádali jsme několikadenní sezení, kde tým vymýšlel nápady, co by se ve hře mohlo stát, a nejzábavnější nápady byly vždy ty, se kterými lidé přišli, když jsme kvůli práci nespali dlouho do noci,“ řekl Itsuno. „Když jsme tyto nápady šli skutečně realizovat, nechali jsme stranou otázku: „Opravdu můžeme do hry dát něco tak hloupého?“ a dali jsme jich do hry co nejvíce.“ 

Hra Dragon’s Dogma se těšila velkému uznání fanoušků Capcomu a fantasy žánru díky svému jedinečnému přístupu ke známému konceptu sword and sorcery. Na první pohled vypadá jako poměrně standardní high-fantasy RPG, ale Dragon’s Dogma obsahuje mnoho zvláštních konceptů, které vytvářejí přesvědčivý a akcí nabitý zážitek. A my už se nemůžeme v redakci dočkat, až tyto zážitky v pokračování zažijeme na vlastní kůži! Nebo spíše ovladače a klávesnice…

X