Ubisoft ruší vývoj svých her, jak je to vážné?

Studio Ubisoft dlouhé roky patřilo mezi stálice, každoročně vydávaných her. Není tedy divu, že kvalita her šla dolů. Ruku v ruce s tím souvisí i menší zájem hráčů o nové tituly. V česku a na slovensku pak Ubisoft komunitu nijak nepodpořil zrušením oficiálních lokalizací svých her. Netrvalo to dlouho, a výsledné čísla se Ubisoftu vrátily. Chytli se za nos a dají si záležet na kvalitě než na kvantitě?

Ubisoft zrušil 3 rozpracované projekty

Server Eurogamer.net přinesl informace, že francouzské studio v posledních dnes, zrušilo až 3 rozpracované, a dosud neoznámené projekty. Z jakého důvodu se takhle rozhodli? Vyjádření Ubisoftu bylo krátké.

Herní průmysl se aktuálně stále více soustředí na velké mega značky, a dlouho trvající série, než jednorázové tituly a drobnější hry.

Pravdou je, že ne příliš povedený launch posledního Mario + Rabbits: Sparks of Hope, mohl Ubisoftu naznačit, že to asi není nejvíce nejprodávanější značka z jejich portfolia. Je to ale opravdový důvod, ke zrušení 3 nově vznikajících her? 

Další odklad Skull and Bones

Tímhle oznámením to ale neskončilo. Ubisoft opět odložil dlouho očekáváný, pirátský, rádoby Black Flag multiplayer – Skull and Bones. Hra, která téměř upadla v zapomnění, během roku 2022 se ale opět dostala na přední příčky marketingového projektu Ubisoftu, a vypadalo to, že si skutečně nějakou kocábku nalodíme a pozdravíme Davyho Jonese. Hra je ve vývoji od roku 2013 a oficiální oznámení přišlo v roce 2017. Teď se hry dočkáme nejdříve, v roce 2024. 

X