Vlasy Clouda ve Final Fantasy 7 Remake dostaly přednostní péči

Cloud Strife ze hry Final Fantasy 7 je jednou z nejikoničtějších herních postav. Jeho výrazný špičatý účes nevyšel z módy ani za 27 let, které uplynuly od chvíle, kdy se poprvé objevil na našich obrazovkách. Ať už ho vidíte v jakékoliv hře, vypadá vždy cool, ale nelze popřít, že od svého debutového vystoupení v roce 1997 se pořádně rozparádil.

Kolik gilů stál ten barber?!

Ve hře Final Fantasy 7 Rebirth vypadá Cloud lépe, než kdykoli předtím a jeho model postavy je tak detailní, že byste pravděpodobně mohli spočítat všechny jeho jednotlivé póry, kdybyste opravdu chtěli. Věřte tomu nebo ne, ale celkový počet polygonů modelu jeho postavy se od remaku Final Fantasy 7 z roku 2020, tedy od hry, která byla už tak vizuálně ohromující, skutečně zdvojnásobil z přibližně 110 000 na 220 000 polygonů. Z oněch 110 000 polygonů založených na Cloudovi v Remaku však společnost Square Enix rozhodně měla své priority, protože v příspěvku na PlayStation Blogu bylo odhaleno, že polovina z nich byla věnována zdokonalení jeho bujných kadeří.

@thegamer

„Když se řekne Cloud, většina lidí si vybaví jeho obrovský meč a jedinečný účes. Protože je tak ikonický, museli jsme při tvorbě Cloudových vlasů pro Final Fantasy 7 Remake vynaložit zvláštní úsilí, abychom správně vyjádřili jeho osobnost,“ vysvětluje Dai Suzuki, hlavní výtvarník a desinger hlavní postavy ve společnosti Square Enix.

Pro srovnání, v původní hře Final Fantasy 7 se Cloudův bojový model skládal ze zhruba 900 polygonů, takže počet polygonů v Rebirth je přibližně 244krát větší. Mezitím se odhaduje, že jeho ikonický meč Buster Sword měl v původní hře počet polygonů přibližně 50-100, což v Rebirthu narostlo na zhruba 8 000.

Nelze popřít, že celý svět Final Fantasy 7, včetně postav v něm, nyní vypadá podstatně lépe než na konci 90. let, i když na těch low-poly modelech je něco neuvěřitelně nostalgického.

X