Vývoj remasterů Tomb Raider vedl fanoušek 

Nedávno vydaná kolekce Tomb Raider I-III je téměř dokonalý remaster klasických akčních plošinovek z 90’ let s ikonickou Larou Croft a jejími dvěmi ručními zbraněmi. 
 
Některým lidem by se mohlo zdát zbytečné v roce 2024 hrát staré a těžkopádné hry, i když byly ve své době extrémně populární. Zub času se na nich už stihl podepsat a na dnešní standardy už jednoduše nestačí. Tohle ale není ten případ. Tomb Raider dostal veškerou péči, kterou si zaslouží. Zároveň zachoval každý detail původních her, nabízí vylepšené vizuální prvky, nové ovládání a další maličkosti, které byly vytvořeny s láskou k originální předloze
 
Pokud by vás zajímalo, jaký je důvod, proč je nová verze Lary tak dobrá, můžete poděkovat talentovanému modderovi, který odhalil, že vedl tým, který vyvinul „projekt snů“.
Timur Gagiev, tvůrce OpenLara – populární open source port prvních pěti her s legendární Larou. Byl najat společnostmi Saber Interactive a Aspyr, aby vedl práce na nově vydaných remasterů.
 

Gagiev také poděkoval Sabre Games za to, že mu důvěřovali s vedením projektu. Vytvořil také tým „skutečných fanoušků“, kteří na něm budou pracovat a děkoval mimo jiné vydavatelství Aspyr za pomoc při poskytování zdrojového kódu pro port na Mac a společnosti Digital Forms za poskytnutí další podpory.

Když to srovnáme například s remasterem trilogie GTA, je až k pláči, co byli schopni vývojáři z Grove Street Games vytvořit, respektive Rockstar Games vydat do světa.

X